Sayfalar

28 Ocak 2013 Pazartesi

Gidiyorum...



4 gün oldu, ilk tanıştığımız mekandaydım. Dekorasyon biraz değişmiş... Çok farklılık yok ama ilk oturduğumuz masa artık yok :) Bu detay kimse için önemli değil tabi ama detay ya işte, takılmak için.
Bu sefer takılıp kalmak istemiyorum. Sen gitmişken benim kalmamın bir anlamı yok ne de olsa...
Gidiş için bavul hazırlığına başlamıştım. Bugün bayağı kolayladım. 
Ufak ufak vedalaşıyorum tüm verdiğin umutlarımla, farkındayım... Belki de ben almak istedim ve sen sadece ben istedim diye söyledin... Bilmiyorum, artık bir önemi de yok nasılsa, kendime de 
sana da kızmıyorum.
İçimde biriktirdiklerimi tek tek özenle katladım. Renk sırası, kombinasyonlar tamam. Bir başkası için valiz hazırlamak ne garipmiş... İhtiyacı olan biri alır belki. Yerleştiriyorum şimdi... 
Kış için yanıma aldıklarım baharlık çıktı, üşüdüm. Bazen bol geldi, bazen dar. Bu ara sürekli kilo alıp veriyorum sanırım. Bir türlü üstüme oturanı bulamadım :) Belki üstüne oturanı bulur, kim bilir...
Birkaç yüz ve vücut temizleme ürünü de koydum. İhtiyaç olur belki diye... Ufak tefek şeyler kaldı artık... Yavaş yavaş valizi kapatma vakti...
Bu arada, ben de bir tane ufak valiz hazırladım kendime... Mevsimine uygun kıyafetler seçtim bu sefer, baharımı kışıma çevirmeyecek bu sefer, güçlü hissediyorum bunu... Birkaç hayal, birkaç okunacak kitap ve müziğim var bir de yanımda. Bir de güneş açtı mı tamam bu iş!
Gerisi kısmet...
Ben ufak valizimle gidiyorum, başka iklimlerde soluklanmaya...
Geride kalanların yolu açık olsun... 

PS: Mekanın cennet olsun kimse sen gibi anlatamadı yaşanılanları...

Ne küslük var ne pişmanlık kalbimde
Yürüyorum sanki senin yanında
Sesin uzaklaşır herbir Adımda
Ayak izim kalmadan gidiyorum...




Bızdık...




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder