Sayfalar

29 Ocak 2013 Salı

Yaşadıklarımın bundan sonra yaşamımda engel oluşturmasına izin vermiyorum!

Yaşadığım her şeyin sorumluluğunu alıyorum ve yaşadım evet kabul ediyorum. 
Yaşadıklarımın bundan sonra yaşamımda engel oluşturmasına izin vermiyorum!
Dün dünde kaldı. Yarın meçhul. Elimde bugün var. Bugünün aklıyla dünüm için yorum yapmıyorum, yargılamıyorum. O şartlarda böyle yaşamam gerekiyormuş demek ki. Bundan böyle de düşünerek zaman kaybetmektense yine olsa yine yaşarım...
Dünün şartlarında yaşadıklarımdan aldığım dersle bugünüm aydınlanıyor.
Şu hayatta geçirdiğim azıcık zamanda, yaptığım bir doğru iş varsa o da hiçbir zaman kaçak dövüşmedim. Hiç kimseyi satmadım, yarı yolda bırakmadım. Öğrendiğim bir şey varsa o da kazanamayacağım hiçbir savaşa girmemek ve yanlışı gördüğümde girdiğim yoldan dönebilmeyi bilmek oldu. Bana bu süreçte, gerçekle hayal arasında takılı kalmayıp, yürümek için yolumu açan ve zamanımı çalmayıp, yolumda yürümem için bana yaşattığınız her "AN" için teşekkür ederim. Tüm yardımlarınız için müteşekkirim. Bu yüzden huzurluyum. 
Sevinçten hüzne, aşktan nefrete, öfkeden sakinliğe tüm duyguları yaşadım ve yaşattım belki de. 
İçimde her gün büyüyen sevgiyle dengede kalmayı ve kendimi kontrol edebilmeyi öğrenmeye çalışıyorum. Benim de bu süreçte hatalarım olmuştur illa ki. Bu vesileyle bir kabahatim varsa affola! 
Sevdiğim bir sözle bitsin bu seferde... 
"Yaşadıklarım benim sınavımdı. Bana o anlarda nasıl davrandığınız da sizin sınavınızdı..."
Hayrıma olan tüm değişimlere izin veriyorum.

PS: "Söz uçar, yazı kalır. Her iki cihanda, eyvah" :)





Şeyda




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder