Sayfalar

29 Eylül 2012 Cumartesi

Kim kimdir? Cikis 101: SEYDA GUNGOR

Kimsin ki sen? diyenlere cevabimdir!

Dokunmatik bir insanim. Her seyi once koklarim! Ruzgar enerjisi ile calisanlarla kan uyusmazligim var.
Yasamak icin degil yemek icin yasayanlardanim.
Kedileri sevmiyor degil onlardan korkuyorum! Arada fark var, karistirmayalim lutfen...
Bir de herkez degil herkes! "Olarak" yazamayan (cogunlukla oalrak yaziyorum) biri olarak bu tip imla hatalarina takilabilen iflah olmaz bir astigmatim!
Yay burcuyum. Okur, bazen yazar, cogunlukla gezerim.
Hayatim 2007 yilinda yegenimin hayatimiza dahil olmasiyla zenginlesti. O simdi 5 yasinda. Benim onunla kurdugum hayallerim biraz daha yasli (: Eglenceli, bir o kadar da hayati ciddiye alan biriyim. Enerjim ya HEP tir, ya HIC! Ortalama yasamayi beceremeyenlerdenim!
Muzik ve gunes enerjisi ile calisiyorum. Ailem, Dostlarim olmazsa olmazlarim... Gerisi zaten tefarruat...
Oyle de boyle de olecegiz nasilsa ya; yedi, icti, gezdi, YASADI desinler ardimizdan kafi...

Sevgiler (: (bu sanaydi ISO)

Seyda...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder