Sayfalar

13 Kasım 2011 Pazar

Olayin bir de bu yani var, bil istedim...

Su anda cok garip, sacma, belki yanliz, belki de caresiz hissediyorsun kendini...
Hic tanimadigin bir memlekette tanimadigin insanlarlasin belki... Hal boyle olunca, tanidiklarin senin tanidigin gibi olmayabilir. Yeni insanlar icin de ne istek ne caba olur bunyede...
Bu kadar handikaplarin icinde bazen kabin dar, bazense cok genis gelir sana...
İnan bana; alistigin ve benim dedigin bir yerde, tanidigin insanlarin egolari, hayal dunyalari, tabulari ve cogu zaman kendilerini bile bilmezlikleri karsisinda gidecek ne bir yer, yapilacak ne bir sey, ne de atilacak bir adim kaliyor geriye... Ve bunun caresizligi karin bosluguna oturuyor. Ne cikartabiliyorsun ne yutabiliyorsun... Bunun caresizligini anlatamam sana! Bazen kimsenin bilmedigi bir yerde bilmedigin insanlarla birlikte kendin icin cok daha guvende olabilirsin...
Sadece bu taraftanda durumun boyle olabilecegini bil istedim...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder