Sayfalar

1 Mart 2012 Perşembe

Saftim ama salak olduguma yeni aydim!

İnsanlarla arama ne zaman mesafe koymayi ogrenebilirim bilemiyorum. Bu konuda biraz tedirgin oldugum bir gercek. Lakin artik vaktidir! Bu gercekle siddetle yuz yuzeyiz ve pis pis birbirimizi kesiyoruz!
İlk hamle yapan kaybeder varsayimiyla sessiz, vakur bir o kadar tetikte beklemekteydim ki, ilk adimi yuzume attigi tokatlarla kendisi yapti...
Hem de ne yapmak... Ben de bos durmayip itinayla yardim ettim kendisine ayrii! Sag yanagima inen tokata karsi israrla yetmez, sol yanim eksik kalir dusuncesiyle kimseye mahal vermeden donup, durdum! Birkac sene bu yanaktaki pembelikle hicbir kozmetige ihtiyac duymam o kadar... Lakin artik yeter! Dogal allik etkisi tokatlar yerine yapay alliklar, kozmetik ile yanaklarimi pembelestirmeye karar verdim...
Bir insana ilk sans arkadaslik kapisi acilarak verilir... 2. Sansi ise illa ki hak eder... ( Tecrubeyle sabit %90 oranda bu sansi kullanamaz ama herkes hayatta ikinci sansi hak eder!) Ama ucuncu sans esigine geldiyse olay iste orada dur yolcu! Birak onu Allah versin!
İsin ozu; iyi niyet yatirimi tarafimdan durduruldu. Artik bolluk bereket, bol keseden iyi niyet dagitmaca yok! Herkes ektigi kadar bicecek...
Yillar yili kendimi kandirmacalar sonucunda, sirtimda tasidigim yuklerimden kurtulma vaktidir!
Dost dost diye nicesine sarildim deyip, kendine kara topragi dost sayan Asik Veysel olgunlugu kafasina da hic giris yapmaya niyetim yok. 30 uma da girmisken hali hazirda aksiyon icin tam yeri tam zamanidir!
Hayatima girip salakligim konusunda bana bu dersleri kazandiran zat-i muhteremlere ise tesekkuru borc bilirim. İyi ki vardiniz, sizlerle buyuyorum :)
Son soz izninizle onlara gelsin...
Herkes kendi coplugunde mutlu olsun, devinsin, dursun... Ne de olsa kalbiniz kadar varsiniz ve bir o kadar da var olmaya devam edeceksiniz... Yasiyorsunuz, unutmayin simdilik! Zamaninizi nasil kullanacaginiz hayatinizi gercekleyecek! Tavsiyem iyi kullanmanizdan yana olur! Belki bir sonrakinde bu kadari bile olmayacak...
Desmond'un deyimiyle... (ki lost izleyen bilir, beni etkileyen en onemli karakterdir) "See you another life brother!" (ki o kadarina bile tovbeliyim ayri)
Mumkunse bir daha gorusmeyelim...
Attiginiz bumeranglarin size donecegi gunler yakin olsun... Kendinize ragmen basarabilirseniz de kalin saglicakla...
Benden bu kadar!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder