Sayfalar

24 Eylül 2010 Cuma

Bu bir "cuma" hediyesidir!

Önce sözlerini oku =))

Cuma Günleri valiz hazırlamak gibi.
Cuma günleri seninle ilkbahar gibi.
Ellerini alıp dokunmamak gibi.
Gözlerini görüpte bakmamak gibi.

Hiçbir cumartesi günüm bi türlü yetmedi.
Asla cumartesi gece sabahla bitmedi.
Ben seninim,gece benim,sabah benim
Sen beni hiç düşünme ben hep böyleyim.

Haftanın sonu bir nakarat gibi.
Haftanın sonu hep aynı günleri.

Pazar günleri pazartesi alır beni.
Pazar günleri elimdeki balık gibi.
Gözlerini görürken ağlamak gibi.
Kıymetini giderken anlamak gibi.

Haftanın sonu bir nakarat gibi.
Haftanın sonu hep aynı sözleri.

Sonra da dinle =)

Haftanın Sonu | Pinhani > http://listen.grooveshark.com/#/s/Haftan+n+Sonu/26GFop

PS: Bu bir cuma hediyesidir! =)) Bana veren Little miss' e teşekkürlerimle ...

2 yorum:

  1. Little Miss şimdi okudu bu güzel armağanı..tüm hediyeleri gibi onu da çok sevdi.. ve saklıcak ömür boyu :))

    YanıtlaSil
  2. Little Miss şimdi okudu.. bu güzel armağanı çok sevdi.! tüm hediyeleri gibi ömür boyu saklayacak :)

    YanıtlaSil