Sayfalar

8 Kasım 2010 Pazartesi

Reiki Günlüğü -5-

1 senedir aslında epey yol katettim kendimce ...Artık sesler de görüntüde net. Zaman hem hızlı, hem yavaş akıyor... Farkındayım! Elimden gelenin en iyisini daha yapmadım. Kendime ihanet ettiğimi bilerek de yapmıyorum henüz. Ama biliyorum, ona da az zaman kaldı. Korkularımı yendiğimde, asıl zafer günüm o gün olacak! Hoş hangi birinden başlayacağımın kararsızlığındayım ama, o da netleşecek biliyorum. Bildiğim için bu rahatlığım galiba... Doğum günüm geliyor, o yüzden yakındır yüklerden de kurtulmam. Bir yük, bir yüktür. Hafifledikçe, severek devam edeceğim belki kim bilir? Belki de geçen zamanla kendime ihanetim yanıma kar kalacak... Kalan o olsun diyorum şimdi... En azından biliyorum! Önceleri bildiğimin ne olduğunu bilmeden biliyordum... Artık adı var en azından bildiğimin... Bildiğim en gerçek bir şey var ki...Önümdeki 28 senelerim, geçtiğimiz 12 sene gibi mum ışığında değil, güneş ışığında geçecek! Bu da bana yeter... Şimdilik! =)

SG.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder