Sayfalar

29 Mart 2010 Pazartesi

REIKI GUNLUGU - 4

Nerede kalmistim? ...

(... Gece hayatıma ara verebildiğim an uyumlanacağım da işte o ne zaman olacak, onu kestiremiyorum. Bir de sonrasında neler olacak, düşündükçe bir hayli meraklanıyorum...)

Evet, gece hayatıma ara vermeye keskin bir sekilde karar verip, 2 hafta önce Reiki1' e uyumlandım! Artık Reiki 1'im.

Ne demek bu uyumlanmak oradan anlatmaya başlayayım...

Reikiye uyumlanmak; en basit şekilde, birincil seviyede reiki enerjisinin sana aktarılması demek. Enerji aktarımıyla artık bir reiki kanalı oluyorsun ve bu kanal aracılığıyla da enerji akışıyla şifalanıyorsun. Reiki bir şifa enerjisi. (Bknz. Reiki Günlüğü - 3 )

Bu uyumlanma sürecinde 21 günlük bir arınma süreci uyguluyorsun. Bir nevi Detoks! 21 gün boyunca toksik madde üreten her tür yiyecek, içecek, ortam vb. uzak duruyorsun.

- Et yok.
- İçki yok.
- Sigara yok.
- Kahve yok. (Her gün tüketen ben için, zorlayıcı olur diye düşünmüştüm. Düşündüğüm gibi olmadı. Nasıl şartladıysam kendimi =) )
- Uykuna özen gösteriyorsun. (İstemesende gösteriyorsun zaten. Anormal bir uyku hali geliyor çünkü. Ruhum uykuya teslim bu aralar...)
- Olabildiğince çok su tüketiyorsun.

Aslında kabus değil. Olabiliyormuş. Zorlanacağımı düşünüyordum. Lakin çok da zor olmuyor. Ki kaldı 1 hafta. Son 7 gün!

Tabi iş, 21 günlük arınmayla da kalmıyor. Uyumlamayla birlikte her gün düzenli olarak kendine reiki uygulaman gerekiyor. Her uygulama bölgesine 3 dakika.
Düzenli olarak topraklanmak gerekiyor.
Deniz tuzuyla duş almak gerekiyor...

Bir de, çakra bölgelerine denk gelen renkler var. Vücudunun doğru enerji akışı sağlaması için ihtiyacı olan renkler. Tüm bu renkleri günlük hayatınızda kullanamaya da bilirsiniz. Ama vücudunuzun bu renklere ihtiyacı var. Ki mesela ben, sarı rengi hiç sevmem. Giysi dolabımda sarı hiçbir şey bulamazsınız. Ama ihtiyacım var, kullanmam gerektiğini de öğrendim. Ne yaptım dersiniz, artık yatarken sarı t-shirt giymeyi tercih ediyorum. Tabloda görünmüyor ama belirtmekde fayda var. Kalp çakrasının iki rengi var. Yeşil / Pembe.

Öğrendiklerimin ışığında, birazda disiplinle yoluma Reiki 1 olarak devam ediyorum. Takip edenler bilirler, kişisel detoks porgramımla Reiki 1 uyumlanma sürecimin aynı zamana denk gelmesi tamamen tesadüf =)) Demek ki doğru zaman gelmiş kapıya. Geri gondermek olmazdı. içeri buyur ettim bende.

Bakalım neler anlatacak bana...

(to be continued...)


PS: Neden 21 gün diye merak edenlere; Reiki sistemini oluşturan enerji, Dr. Usui Kurama Dağında 21 günlüğüne inzivaya çekildiğinde gelmiştir.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder