Sayfalar

9 Mart 2010 Salı

REIKI GUNLUGU -2

Kapalı kutu ben için durum bir hayli ağır aksak devam etmekte. Lakin kendime bile kendimi bırakamadığım teşhisi konuldu!?! Yaaalaaannn (Yaban efektiyle okuyunuz.) Tabi ben istediğim kadar yalan diyeyim gerçeklik payı mevcut. Evet bazen devrelerim yanıyor. Kabul ediyorum. Allah' tan kendi kendini tamir edebilen yapıları var!

Reikide geldiğimiz ve yine tıkandığımız nokta REIKI 1'e uyumlanma aşaması. Uyumlamaya karar vereli yaklaşık 3 belki 4 hafta oldu. Ama henüz başaramadık.

Uyumlanma da o kadar basit bir süreç değilmiş hani. En az birkaç saat sürermiş. Bir gece önce iyi uyumalı, dinç ve zinde kalkılan bir günde yapılmalıymış. 21 günlük inziva diyeti varmış. Et yok, alkol yok, sebze ağırlıklı beslenmece vs...

Gece hayatıma ara verebildiğim an uyumlanacağım da işte o ne zaman olacak, onu kestiremiyorum. Bir de sonrasında neler olacak, düşündükçe bir hayli meraklanıyorum...

to be continued...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder