Sayfalar

28 Ekim 2009 Çarşamba

KENDIME MEKTUP 1: ? (BİLMİYORUM)

Sevgili Ben (Sezgim),

Çoğunlukla seninle(Sezgim), bazen de sana rağmen yaşadığımı düşünüyorum. Belki de haksızlık yapıyorumdur sana. Bilmiyorum. Ne bildiğimi ben de sen de bilmiyoruz bu sıralar. Zor bir zamandan geçiyoruz. Fark ettim de bu aralar nedense her şeye bilmiyorum diyorum. Bu dönem için geliştirdiğim savunma mekanizması bu galiba: BİLMİYORUM!
Benim(Beynim) kadar tedirgin olmadığını biliyorum. Kol kola verip her iki taraftandan öyle rahat olabilseydik diye düşünüyorum bazen. Belki de iki ayrı telden davranmaktır bizi dengede tutan ya da dengemizin kaybolmasına neden olan. Henüz bu cümleye bir cevabım yok! Zaman verecektir bu cevabı. Verir mi onu da bilmiyorum.
Hangimiz biliyoruz ki. Bildiğimizin gerçekten bildiğimizi zannettiğimiz şey olduğunu? Belki koskocaman bir yanılsama içerisindeyiz. Yarına uyanacağımız garanti bir dünya da mı yaşıyoruz sanki? Bugün felç kalmayacağının garantisi var mı? Sen hep dersin ya " Ben bana rağmen yaşıyorum." diye. Beni, benden başkası öldüremez! Bak bunu ikimiz de biliyoruz. Biz de uzlaşabiliyoruz.
Bu çeşitlilik içinde bazen seni dinlemeyi ihmal ediyorum. Farkındayım. Bu nedenle de sana özür borçluyum. Özür dilerim!
Bazen hatalarımda seni devreden çıkartmış olmamın bedellerini de ödemiyor değilim. Bu nedenle de senin önemini iş işten geçtikten sonra fark ediyorum.
Bazen sadece ben(y)im de aldığım kararlarımda, anlık kararlarımdaki kadar yanımda dursan, birlikte yürüyebilsek değişen bir şey olur mu diye soruyorum kendime? Sana yeterince kulak vermiyor muyum diye? Neden bazen seni kapatıyorum ve devre dışı bırakıyorum diye? Ama ikimizde biliyoruz değil mi?
Olacak olan er ya da geç oluyor.

Her ne yaşıyorsak bir bedeli var. O bedel er ya da geç ödeniyor. Hayat alacağını senden hiç acımadan, tıkır tıkır alıyor. Sen ayrı ödüyorsun, ben ayrı. Bak bunu da biliyoruz.
Bu sıralarda suskunsun. Belki de bana dargın olduğundan... Umarım bu suskunluk çabuk geçer de yeniden eski gevezeliğimizde sohbet ederiz.
Ne sen bensiz, ne ben sensiz yapamayız! Sana her zaman ihtiyacım olduğunu bil!
xoxo

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder