Sayfalar

23 Temmuz 2010 Cuma

Yapılacaklar Listesine bir çentik daha atıldı! The Cranberries...


Tam 7 sene önce geldiler ilk defa! O zamanlar şehir dışında okuduğumdan ve konser günü hafta içi Salı olduğundan konsere gidememiştim :(

Ortaokul yıllarıma denk gelir tanışıklığımız... Bugünüme kadar da taşıdım onları. Şarkıları her devirde bir şekilde yaşanmışlıklarıma dokundu. ilerleyen yıllarda daha iyi gruplar da, şarkılar da dinledim. Ama onların yeri hep farklıydı bende. Nedenini bilmiyorum ama her dinlediğimde yüzümde tebessüm ile karşılayacağımı biliyorum. The Cranberrries' den bahsediyorum. 4 kişilik dev orkestrasından...

İlk defa sahnede ve canlı izliyorum onları. Üstelik bu yılın favori açık hava mekanımda Maçka Küçükçiftlik Park'ta...

Dolores sahnede, ben en önde... 7 senelik hayalden de öte... Dinledim... Gittim... Geldim... O gece oradaki 10.000 kişinin içinde yanlızca ben vardım...

Kendi "Yapılacaklar Listem"e bir çentik daha atıldı! The Cranberries... Gelsin sıradaki :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder