Sayfalar

22 Haziran 2010 Salı

EFES PILSEN ONE LOVE FESTIVAL 9 @Santralistanbul (EPOL)


Abuk sabuk içeriklerden uzak, eğlenceli, müziği kaliteli, sahnesi renkli, açık havada sakince eğlenebileceğim festival organizasyonlara imza atan EFES (Anadolu Grup) Organizasyonlarını seviyorum...

Bu sene de Miller Freshtival 2 ile başlayan yolculuk Efes One Love Festival 9 ile Santralistanbul'da devam etti. Program renkliydi. Santralistanbul' un geniş mekanında, çimlerde yayılarak başlayan festival, gruplar sahneye çıktıkça kendini iyice müziğin ritmine bıraktı. Samsung Senin Sahnen' de ki festival sakinlerinin performansları renkli ve eğlenceliydi. Yine bu sahnede festivalin bu seneki şarkısına imza atan MODEL grubunu da ilk defa dinlemiş oldum. Festivalin bu seneki şarkısını hatırlamak gerekirse; "Sokakta hayat var" bkz: http://www.sokaktahayatvar.com "

Festivale, ilk senelerinde okulda olduğumdan katılamazdım. Aklım kalırdı... Sonra Istanbul'a döndüm bu seferde hep çalışırdım. Yine katılamazdım. Yine aklım kalırdı. EPOL 6'ya çalıştığım halde ne yapıp edip iki günününe de katılmıştım. Çok fena yorulmuştum ama azmin zaferi bu ya, ne olursa olsun gittim, dinledim, güldüm, eğlendim... Ama sonrasında katılmak nasip olmadı...

Bu sene şeytanın bacağını kırdım. Hem çalıştım, (Moda portalımız MODAZON için festival modasını görüntüledik bkz: http://www.facebook.com/modazon ) hem 2 gün boyunca da festivalin tadını çıkarttım...

Santralistanbul'un geniş alanında çimlere yayılmış insanlar, soğuk EFESler, farklı aktiviteler, bu sene benim için vazgeçilmez olan EFES Cocktaillerle bir Efes One Love Festival daha geride kalmış oldu. Bu bitti, gelsin sıradaki =))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder