Sayfalar

21 Mayıs 2010 Cuma

Ben / Sen / Başarabilirsek BIZ' e gelsin...

Kimbilir kaç defa bu şarkı bana gelsin, ona gitsin, bize gelsin dilekleri dilemiştir insan? Kaçında şarkılardan tuttuğu fal, tahmin edemeyeceği kadar cuk oturmuştur, ? Bazen o anda aşık olmasa bile, aşkı tüm benliğiyle hissetmiştir? "Olsa bir dert, olmasa iki"derken, neden daha çok olmasından yanadır kalbin ibresi?

Bense defalarca bu şarkı gibi aşık olmak istiyorum dedim. Sayısını bilemiyorum ama bazı şarkılar bana böyle söylensin, ben bazen bu şarkıları öylece "O" na söyleyeyim istedim... Hiç aşık olmamış birisi için aslında normal bir hissiyat sanırım... Aşkı bile idealize etmek... Ne denli doğru? Bilemedim...

Uzun süredir Cuma günlerimi renklendiren bir şarkı var ki, ilk defa iki kişilik hissettirdi bana... Meğer daha evvel hiç dinlememişcesine, yüzümde bir gülümsemeyle ilk defa bencillikten uzak, ilk defa "BIZ" olabilecek gibi hissettirdi. Bundan evvel hep tek kişilik bir hissiyatla yola çıktığımı fark ettim hemen sonrasında. Aslında Aşk'ın doğasıda tek kişiliktir ya neyse...

Yine tüm bencilliğimle, benim ilk aşkımın karşılıklı olması için dilekler dilerken, seçtiğim şarkıların hep tek taraflı olması rastlantı değilde, daha çok bilinçaltının iz düşümüydü sanırım... Bu bilinç altı yansımaları "O aşkı" bana getirmeyendi belki de... İşte bu! Müsebbip bulundu arkadaşlar =)) Her şeyin bir nedeni-sebebi-sorumlusu vardır üçlemesi. Her zaman yoktur, diyenlere cevaben... Vardır ama bazen daha çok vardır =))


Gelelim şarkılardan tuttuğum dileklerime... Gayet bilinçli, gayet hissederek...

Çok değil kısa bir süre önce birden karşıma çıkan, en sevdiğim yazarlardan birine ait sözlerle, tam da benden beklenecek bir tavırla; Benden sana Aşk'ın şarkısı: Candan Erçetin - Bahar

http://fizy.com/s/1f9x9m

Sen bana müjde misin umut musun sevgili
Kim demiş geçti mevsim ufukta göründü kar
Bu kaçıncı bahar sakın sorma sevgilim
Benim yorgun gönlümde aşkının telaşı var
Bu kaçıncı bahar sakın sorma sevgili
Benim olgun gönlümde aşkının telaşı var
Bahar geldiğinde mi ben böyle olurum
Yoksa böyle olduğumda mı gelir bahar
Ayrıca bunun seninle ne ilgisi var
Tabiki ben böyle oldugum için bahar

Çünkü sana değdiğinden beri ellerim
Bütün kış dallarında tomurcuklar var
Sen bana vaat misin lütuf musun sevgili
Kim ne derse desin al beni sinene sar
Yaşanmış baharları unut gitsin sevgili
Benim gönül ülkemde bir tek senin aşkın var
Yaşanmış baharları unut gitsin sevgili
Benim yorgun gönlümde bir tek senin aşkın var
Bahar geldiğinde mi ben böyle olurum
Yoksa böyle olduğumda mı gelir bahar
Ayrıca bunun seninle ne ilgisi var
Tabiki ben böyle oldugum için bahar
Çünkü sana değdiğinden beri ellerim
Bütün kış dallarında tomurcuklar var


Bu şarkıyı ilk dinlediğimde, safça ve bir o kadar da masumca kurduğum cümle şuydu: Bana bu şarkı gibi Aşık olsa... Dolayısıyla... Senden bana Aşk'ın şarkısı: Kenan Doğulu - Aşkkolik =)) (Hala istiyorum)

http://fizy.com/s/1agw8h

Aşkkolik oldum senin yüzünden
Şikayetim beni az görüşünden
Sen ne biçim bir şeysin böyle
Uzaydan mı geldin doğru söyle
Ben ne biçim vuruldum böyle
Senkolik oldum ilk gülüşünde
Hikayenin sonu mutlu bende
Sen bir başkasın, bazı şeylerin cevabısın
Yazılmamış, duyulmamış şarkılarımsın
Sen bir başkasın. bazı şeylerin anahtarısın
İç dünyamın başkenti, son durağımsın.
Dertkolik oldum senin yüzünden
Şikayetim seni az görüşümden
Gelmeliyim her çağırdığında
Susmalıyım haklı olsam da
Peki ben neden böyle oldum
Sen bir başkasın, bazı şeylerin cevabısın
Yazılmamış, duyulmamış şarkılarımsın
Sen bir başkasın. bazı şeylerin anahtarısın
İç dünyamın başkenti, son durağımsın.
Sen bir başkasın. Bazı şeylerin cevabısın
Çalınmamış kırılmamış umutlarımsın.
Aşkkolik oldum senin yüzünden
Senin yüzünden...

Aşkın tüm bencilliğinden uzaklaştıran, bana ilk defa iki kişilik hissettiren, başarabilirsek BIZ olabileceğimizi hissettiren şarkıda sıra... Şu anın dahi bilmediği ama yine de bilmeden içimi ısıtabilen biriyle gelen... İkimize Aşk'ın şarkısı: Hot Chip - I Feel Better =))

http://fizy.com/s/1g8b5l

She said
How did we get ourselves so lost
But I said
I don't know
But we will not be leaving tonight, tonight
When you hold me
I, I feel better
I only want one life Together in our arms
This is the longest night
We're meeting arms to arms
Nothing is wasted
And life is worth living
Heaven is nowhere
Just look to the stars
There is a daylight
It's yours for embracing
Everything is nothing And nothing is ours

PS: Sanırım hiç bu kadar istememiştim. Evet, bir aşk istiyorum. Bu sefer laf olsun diye değil, gerçekten istiyorum! =))

1 yorum: