Sayfalar

15 Ocak 2010 Cuma

Bugün Cuma! Mı acaba?

Çocukluğumdan beri Cumaları severim. Bende ayrı bir yeri vardır.
Çocukluğumun cumaları... Benim için ne çok anlama gelirdi...


Okulun son günü demekti,
Ertesi gün tatil demekti,
Mac Gyver günü demekti,
Köfte, patates, pilav, kola demekti...

Özlüyorum çocukluğumun Cuma günlerini. O zamanlarda çok anlamlı gelmezdi, büyüdükçe daha çok farkına vardım bendeki önemini...

Ben büyüdükçe değişti cumaları... Artık eskisi gibi anlamları yoktu. Ertesi gün tatil değil, iş günüydü! Cuma yemekleri yoktu... Mac Gyver' i çoğu kimse hatırlamaz olmuştu...

Değişti cumaları, çok değişti....

Bugün cuma! mı acaba? diye düşünüyorum. Değişti cumalar... Eskisi gibi çoşku vermiyor artık bana...

Cuma!
Dedikçe yabancılaşıyorum. Neler oluyor bana?


Bugün Cuma! Ama ben hiç Cuma havasında değilim. Bir garip haller içindeyim!

Hayırdır inşallah...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder