Sayfalar

6 Ocak 2010 Çarşamba

BASKA DILDE ASK!

İzlenmeli, izletilmeli... Dönemsel unutkanlıklar nedeniyle ara ara yeniden izlenmeli, izletilmeli.
18 Aralık' ta vizyona girdi. Senaryosunu Mert Fırat-İlksen Başarır yazdı. Mert Fırat baş rollerden birini oynadı. İlksen Başarır yönetti.
Uzun zamandır bu kadar keyifle izlediğim bir film olmamıştı. Dikkatimin dağılmadığı, kelimelerle dans ettiğim, ayrıntılarla keyiflendiğim bir film izledim bu hafta sonu!
Az kelimeyle çok şey anlatan bir film "Başka Dilde Aşk." İnsana ne kadar çok konuşup, hiçbir şey anlatmadığını bağıran bir film izledim bu hafta sonu. Nasıl film arası olduğunu, nasıl bittiğini anlamadığım... Bende enteresan bir farkındalık yarattı. Duygu sömürüsü yapılmadan da, küfür edilmeden de bir film yapılabildiğini hatırlattı. Neden uzun zamandır Türk Filmlerine gitmediğimin cevabını verdi bana.
İnandım TV'de izlediğim Mert Fırat'a. Filmden bahsederken gözlerindeki o ışıltıya. O da filmini kısa, net ve az kelimelerle anlatmıştı. Etkilendim. Filmi izledikten sonra daha çok etkilendim.
Dikkatimin dağılmadığı, kelimelerle dans ettiğim, ayrıntılarla keyiflendiğim bir film izledim bu hafta sonu!
İzlenmeli, izletilmeli... Dönemsel unutkanliklar nedeniyle ara ara yeniden izlenmeli, izletilmeli.
Ps: Bu arada film müzikleri müthiş. Henüz soundtrack albüm piyasaya çıkmamış ama hazırlıkları devam ediyormuş.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder