Sayfalar

20 Ağustos 2009 Perşembe

FURLA' ya Veda...



FURLAAAA

Kolay değildi… Hiçbir ayrılığın kolay olmadığı gibi. Sene 2005, aylardan Eylül. İlk defa girdiğim bu kapıdan, son kez olmasa da her gün girmemek üzere çıkıyorum. Zaman Temmuz 2009’ u gösteriyor. 4 sene ne kadar da hızlı geçiyor.

Bu 4 sene’ de evimden daha çok zaman geçirdim FURLA’ DA. Çok şey öğrendim, çok şey yaşadım, çok şey biriktirdim. Ama en çok biriktirdiğim insan oldu. Furla’ da çok güzel insanlarla tanıştım. Bir ömür sürecek dostluklar kurdum. 4 sene belki 10 sene gibiydi. Dopdolu, yorgun ama mutlu… Mutsuzluklarım da oldu, kavgalarım da. Geriye dönüp baktığımda çok güzel anılarla ve dostluklarla hatırlıyorum. Şanslıyım, biliyorum… Hayat erken yaşımda yolumu kesiştirdi bu güzel insanlarla. Ve bana muhteşem bir geceyle veda edildi.

PATRON! SEMEN (Sahip)

HZ: Hakan Zihnioğlu (Diğer Patron...)

Müdürüm: Eray (Ex Müdür)

Satış Üstadı: Tuğba

Çiçoom: Çiğdem (Miss Tiramisum)

O kadar çok ki arasından seçemedim: Aylinimm (Can Yoldaşım)

Çokoçipçip: Ayşe’m (Can Dostum)

Komutan Logar: Musti

Mervişkom: Merve (Barbi)

Sinem: (BFF senden öğrendim)

Özge: Hep gülerek hatırlıyorum seni..

Ercüment: Hep güler yüzlü, hep yardımcı...

Efsunlu Efsun…

Sizi Çoo..k SEVİYORUM

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder