Sayfalar

29 Ağustos 2009 Cumartesi

2009! Yaz da bitti -



Keyifli bir partiyle 2009' a Merhaba dedik. Sonra, gözümüzü açtık kapattık... Yaz bitti. Ne çok beklemiştim yazı! Havaların ısınmasını... Dışarıda üşümeden oturmayı ama sadece oturmayı... Meyvelerini... Enerjisini... Yaz bitti. Umarım enerjisi bitmez.

Peki benim yazıma neler damga vurdu:


DİNLEDİM...


* KENAN DOĞULU tabii ki. PATRON.

Her ne kadar bazıları sevmese de benim çook uzun seneler dinleyeceğim bir albüm yaptı. 16 yıldır beni yanıltmadı. Mutluyum =))
* PITBULL - I Know You Want Me.
Dinledim, dinliyorum... Uzun yıllar geçsede rastladığımda beni gülümsetecek. Biliyorum!
* FLO RIDA - RIGHT ROUND.
Çok sevdim.
* YÜKSEK SADAKAT - Haydi gel içelim!
* SERTAB ERENER - Bu Böyle...
Uzun zamandır bu kadar üst üste dinlediğim şarkı olmamıştı.
* NİL KARAİBRAHİMGİL - Seviyorum sevmiyorum; Çok canım acıyor.
* HALİL KOÇAK - AJDA PEKKAN - Düğün.

OKUDUM...

* İNCİ ARAL - Safran Sarı.

O kadar depresifti ki hala yeni bir kitaba başlayacak gücü bulamadım.


İZLEDİM...

* PS: I LOVE YOU.

"İnşallah arkadaş kadar şanslı olurum." dedim. Ben bir kere izledim. Sanırım öyle de kalacak.

* BEFORE SUNRISE, BEFORE SUNSET.
Şiddetle tavsiye ederim.
* GOOD LUCK CHUCK.

* MY SASSY GIRL.

* 24
Yine takıldım kaldım. Hala izliyorum...

GEZDIM...

* OLYMPOS
.
Sonunda gittim, gördüm, yedim, içtim... Eğlendim, çok eğlendim...


GERİYE KALAN ÖZLÜ SÖZLER:


* Tall grande latte bitti gitti.

* Kimse özel üretim değil yavrum. Tüm cemaat fani torunu!

* Rütbeni bileceksin!

* Bu alemde bir tozsun, tarih seni unutsun. Haydi gel içelim...


Yediğim, içtiğim bana kalsın. Koca "Yaz" bir çırpıda geçti, gitti...


Şimdi geldi Sonbahar...

HOŞ GELDİ.

Bakalım bize neler getirdi...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder