Sayfalar

2 Nisan 2012 Pazartesi

Bu bir açıklama gereksinimidir!

Kelimeleri eğip bükmek değil derdim... Sadece bu ara yanlış anlaşıldığıma dair bir tedirginlik var üzerimde... Yaptığım bu yükten kendimi kurtarmak... Sıkça kullandığım cümlelerin/kelimelerin altını kimse kendince doldurmasın istedim. Açıklama gereksinimim bu yüzden... Ben açıklayayım da ondan sonra isteyen istediği gibi davransın...

Kıssadan hisse,
  • "Bırak dağınık kalsın" derken, aslında dikkat çekmek istediğim nokta, rüzgara karşı savaşmanın anlamsız olduğu...
  • " Rahat ol, akışa güven" derken ise, kastım duyarsız olmak değil. Aksine, geleni olgunlukla karşılayabilmek derdim...
  • "Kendini ön planda tut, sen yoksan kimse yok" demem, sen bencil olasın diye değil. Bunu yaparken düşüncesiz olma yeterli...
  • "Açık sözlü olmak iyidir." İyidir de ancak bu edepsiz olmanı gerektirmez....
Diyeceğim o ki, erdemli olmak zor zanaat... Başlarken de belirttiğim gibi, kelimeleri eğip bükmek değil derdim. Hakkını verebilmek... Birlikte yaşayabilmek için biraz dürüstlük biraz da samimiyet kafi aslında...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder