Sayfalar

4 Eylül 2010 Cumartesi

"HAYIR" da neden HAYIR!...


"Düşünüyorum; o halde "hayır!" diyorum ve bütün "hayır" diyenlerin anti-amerikancı olduğunu düşünüyorum. Düşünüyorum; 12 mart'ı, 12 eylül'ü. Bu dönemde Amerika' da mevcut türk anayasalarına "evet" demişti. Buna da "evet" diyor. işte bunun için ben de "hayır"dır inşallah diyorum.

Düşünüyorum... Yani akıl alır şey değil. Neler oluyor neler... 12 eylül 80 darbesini (faşizmini) vakti zamanında "sızıntı" gazetesinde onaylayan fettullah gülen bu anayasaya nasıl "evet" diyor, inanamıyorum. Dün faşisttiniz de bugün demokrat mı oldunuz? Amerikan sermayesi ve liberal sistemine kilitlenmiş bu sözde müslüman tayfanın akp'yi desteklememesi olanaksızdı zaten.


Anayasa oylamasından sonra o "sakil adam" da Türkiye'ye dönecek, tabii "evet" sonucu çıkarsa. Çünkü bir dava karşısında anayasa mahkemesine başvurma hakları olacak. Anayasa Mahkemesi üyeleri de akp'ye beynini satanlardan oluşacak ya o... hesap... neyse. uzar gider bu...

ve: çok sevdiğim bazı yazar ve şairlerin de "evet" demesini ayrıca anlayamıyorum. Bunların olur zannettikleri ise darbecilerin yargı önüne çıkacağı fantezisi! Kurdukları hayellere bak. Darbecilere yargı yolunu açacağını iddia ettikleri geçici 15. madde kaldırılsa dahi dava zaman aşımına uğramış gibi geri tepecek, 30 yıl öncesinden kimseyi yargılayamazsın bu topraklarda... Acaba bunu düşündüler mi, bilemiyorum."

-----

Yukarıdaki yazı, bir dostun paylaşımıdır. Noktasına, virgülüne dokunmadan aktarmak istedim. Katılmamak elde değil... Aç gözünü ey halkım... Yavaş yavaş, içten içe sızıyorlar, yakında küllerimizi bile bırakmayacaklar... Hala kurtarılacak bir kale varken, ne yapabilirim diye düşünme! Senin geleceğin için "1" oyun var! Onu da heba etme...

PS: Çok slogan duyduk "HAYIR" la alakalı. Sonucunun iyi olmasını umduğumuz her durum için, "Hayır" la başlayan sıfatlandırmalar kullanıyoruz. "Hayır"dır inşallah / "Hayır"lara vesile olsun. / "Hayır"lı günler vb... Olumlu bir dileği olumsuz bir kelimeyle karşılıyoruz. Ne kadar ironik değil mi...

1 yorum:

  1. şu değişikliğin orijinal farkını okuyup da hala hayır diyen sadece inat ediyordur : http://m.friendfeed-media.com/54b901cc969e5a9c7e425af92ebee0f527eb5cdb

    YanıtlaSil