Sayfalar

17 Şubat 2010 Çarşamba

Reiki Gunlugu -1

Reikiye başladım başlamasına da, önemli olan başlamak kadar devam da edebilmek! Çeşitli fizyolojik, meteorolojik ve psikolojik sebeplerden dolayı aksak topal bir şekilde devam ediyoruz. O bana, ben de ona alışma dönemi yaşadık bitti, gitti diyorum. (İnşallah düşündüğüm gibidir.)

Reiki masterımla bugüne kadar toplam 4 defa buluştuk ve çalıştık. 4 Seansta birbirinden entersan bir farkındalık getirdi ve getirmeye de devam edecek. Detaylardan bahsetmemem gerekirmiş. Her insan farklı yaşadığından, beklentileri yükseltmemek veya beklentileri düşürmemek adına. Neyse... Enerji garip bir şey! ( Lost izleyenlere dip not: Ben
kara dumanı gördüm!)

Bu 4 seansta neler oldu?

Genel olarak, ben kendimdeki başlıca aksak noktayı tespit ettim. Bende kontrol edemediğim her etkiye, tepki geliştirme davranışı var! Eeee enerji de kontrol edilebilir bir şey değil. Her nesnenin, her insanın, havanın bile bir enerjisi var. Her enerjiyi aynı anda kontrol etmeye kalkarsam kendim kısa devre yapıyor(
muşum)um.

Davranış kalıplarını değiştirmek zordur malum. Zordur ama imkansız değil! =)

Çalışmalar devam ediyor. Dolayısıyla da buluşmalar bir hayli aralıklarla olabiliyor. Kafalar karışık tabi. Ama net olan bir gerçeklik var ki; bu evrende müdahale edebildiğin ( kontrol edebildiğin ) yegane olgu KENDİNSİN! Başka hiçbir şeye müdahale gücün yok. Enerjiye daha sonra ayrıca değineceğim.


Benden "Farkındalığımın artmasına" gelsin şimdi o zaman... sertab erener - bu böyle (murat uncuoğlu & emre dündar)

http://fizy.com/s/1agw0g

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder