Sayfalar

28 Şubat 2010 Pazar

GULMEYI coo...k ozlemisim! Dün gece yeniden hatırladim.

Dün sabah ciddi bir ağrı hissiyle uyandım. Sol taraftan boynum tutulmuş. Ağrısı sırtıma kadar vuruyor. Gözlerimi açmadığımı hayal edip, kendimi bunun gerçek olmadığına inandırmaya çalışsamda nafile. O kadar gerçek ki. En ufak harekette ben burdayım diyor. Sol taraf iptal! Ama olamaz. Bugün cumartesi! Serpil'in doğum günü. Akşam program var. Orada olmalıyım! Ahhh... Boynum!

Ne yapmalı, ne etmeli derken tüm gün boynumdaki sıkışıklığı çözmek için neler yapmadım ki... Bengayla ovdum, sıcak tuttum, kas gevşetici aldım. Yok, bana mısın demiyor. İnatçı mı inatçı. Ama ben daha inatçıyım! Akşam gideceğim. Tüm gün kanapede, yatakta tek göz açık(kas gevşeticinin sersemletici etkisiyle) resmen harp içindeydik boynumla...

Akşam ancak 6 gibi kendime gelip, ayaklandım. Duşumu aldım, giyindim. Boyunuma da yün atkımı doladım. Attım kendimi dışarıya. Dedim... O inatçıysa ben daha inatçıyım! İyi ki inat etmişim...


Dün akşam uzun zamandır unuttuğum, yaşamak için gerekli olan yegane duyguyu yeniden hatırladım. Ağrıydı, sızıydı, tek tarafla idare ederken kafam karmakarışıktı. Ama bildiğim tek gerçek; sadece ama sadece, koşulsuz, amaçsız, saçma sapan, ciddi ciddi GULMEYI coo...k ozlemisim!

Çok güzel bir gece geçirdim. Canım arkadaşım Serpilim'in doğum gününü çok güzel, eşsiz, inanılmaz eğlenceli geçidik. 3,5 saat hiç ara vermeksizin kontrolsüzce güldük, eğlendik, yedik, içtik. Çok güzel insanlarla birlikte çok ama çok eğlendik! Sol tarafım gecenin nazar boncuğuydu. Beni yarı yolda da bırakmadı. =)) Daha iyi şimdi...

GÜLMEYI coo...k özlemişim! Dün gece yeniden hatırladım. Unutmaya da
hiççç niyetim yok! Hala gülüyorum... Şanslıyım. Biliyorum... =))

PS - Special Note Serpil'e: Serpilim iyi ki doğdunnn... Yeni yaşın süper geldi, böyle de devam etsin... Seni Seviyorummm...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder