Sayfalar

5 Şubat 2013 Salı

Ne tuhaf...


İnsanın bir zamanlar içinde bulunduğu duruma kuş bakışı bakıyor olması ne tuhaf :)
Aynı yolları belki de aynı umutlarla geçenleri sessizce izlemek zor... 
Gördüklerimi, yaşadıklarımı haykırmak istiyorum. Olmuyor. Sesim çıkmıyor. Yine sus geldi üzerime... Aslında ne çok konuşuyorum ben bu zamanlarda ya neyse... 
Kafam koskocaman oldu yine... Taşıyamıyorum böyle zamanlarda... Boynumda hep bir ağrı bu aralar... Uyku dediğinde yatıp kalkmadan ibaret, fazlası yok. 
Sessiz çığlıklarımın kulaklarımda uğuldamasıyla güne başlıyorum.
Karşımdakilerin gördükleri ise, yüzümdeki acı tebessümden fazlası değil. Gözlerime baksalar, belki de görecekler hatta duyarlar bile haykırışlarımı... Kim bilir...

Yüzümde yine acı, acı bir tebessümle, bir zamanlar içinde bulunduğum duruma kuş bakışı bakıyorum... Başrolünü oynadığın diziyi ya da filmi izlemek gibi biraz...
Acıyor mu ne?


Ne tuhaf - Birsen Tezer









Hiç yorum yok:

Yorum Gönder